تبلیغات
آکادمی هنرهای رزمی تبریز - افزایش شتاب ضربات پا و دست
تذکر مهم 1 : اگه هنوز آماتور هستید به هیچ عنوان این تمریناتو انجام ندین که بسیار پشیمون میشید ، می تونید اصلا این حرفه رو جدی نگیرید برای من که اتفاقی نمیفته خودتون بعدامی فهمید چه ضربه اساسی به بدنتون می زنید
تذکر مهم 2 : تمرینات برای ورزشکاران نیمه حرفه ایست ، حرفه ای ها تعداد رو چندبرابر کرده و پرتکرار کار کنن
تذکر مهم 3 : دخترا هم می تونن انجام بدن اما بدنشون یکم ازحالت دخترونه درمیاد و پسرونه میشه بستگی به تعداد میلگرد داره که توضیح میدم


یه نوع تمرین مهم برای افزایش شتاب پاها و دست ها رو براتون اوردم تمرین با وزنه میلگردی
تمرین با این وزنه ها به رشتتون بستگی داره رشته های غیر کترلی که به عضلات سفت و محکم نیاز دارن برای تمرین دادن پاها وزنه های میلگردی رو به ساق پاهاشون مخی بندن و ورزش های رزمی کنترلی به مچ پا ، بستن به ساق عضله سازی میکنه و بستن به مچ فقط سرعتو می بره بالا ...
پسرا برای تمرن باید سنگین کار کنن یعنی یا نصف یا کل میلگرد هارو درجاشون بذارن و محکم ببندن و با اون تمرین کنن . دخترا برای تمرین بستگی به خودشون داره اگه نمیخوان عضله داشته باشن یا بدنشون یکم پسرونه شه باید دو یا سه تا میلگرد رو داخل وزنه بندازن و به مچ پاهاشون ببندن تا بدنشون دخترونه بمونن ، توجه کنید وزنه ها حتما باید بسته شن اونم محکم چون اگه آزاد روی مچ حرکت کنن به مفصل آسیب می زنن .
برای تمرین باز متفاوته می تونید با حدااکثر وزنه کار کنید ، ده دقیقه بدوید ، ده دقیقه طناب بزنید و با میت تمرین کنید تکرار میکنم میت نه کیسه بوکس
دخترا هم می تونن تکنیکاشونو تو هوا تمرین کنن بدون چفت کردن زانو (آسیب زننده هست برای زانو) یا اگه خواستن روی میت تمرین کنن
که بعید میدونم اینکارو کنن ولی تمرین باز و بسته کردن در هوا هم خیلی عالیه برای پسراهم خوبه گاهی اوقات همونطور که گفتم سرعتو می بره بالا
می تونید به عنوان مکمل بدنسازی رزمیتون حرکات تعادلی با شماره پایین (بیست شماره) تعادلی کار کنید توضیح بیشتر نمیدم خودتون بلدید دیگه

تمرین دادن دستها

اینبار ترجیحا کیسه را انتخاب کنید وزنه هارا بسته به جایی که احتیاج به تقویت داره روی اون عضله محکم ببندید و حین تمرین مراقب کتف هاتون باشید (اگه هنوز کامل حرفه ای نشدید )
با تکرار های کوتاه شروع به مشت زنی کنید تا عضلات گرم شوند پس از این قسمت اندکی تکرار را بالا ببرید و دست به دامان زمانسنج شوید ،با زمان های کوتاه و تکرار های زیاد ، برای بوکسورها و کیک بوکس کارها و ووشوکارها
برای کونگ فو کاران عزیز و کاراته کارها بدلیل نشست های خاص و استفاده از کمر زمان کم و تکرار متناسب انتخاب شود و ترجیحا تکنیک به میت زده شود
وین چون کارها هم که کلا سیستمشون فرق داره و این تمرینات اصلا به دردشون نمیخوره
خب داشتم میگفتم بعداز گذروندن این ست روی حریف بصورت سایه کار کنید و عضله مورد نظرتون رو با هر تکنیکی که بیشتر درگیرش میکنه تمرین بدید تا قوی بشه

دخترا هم که وزنه رو به مچ دستاشون ببندن و تمرین بکنن معمولا کاراته کار ها رو حالت رقص پا می مونن با شماره تکنیک میزنن
 بله تمرین برای خانوما راحت تره چون معمولا اونا از داشتن عضله خوششون نمیاد اما هستن دخترایی که خشن ترن و تمرینات پسرونه رو بسته به علاقه انتخاب میکنن و باهاش کار میکنن که برای اونا خیلی زود جواب میده و به سرعت قوی میشن اما استیلشون هم کمی تغییر میکنه.


منبع :  http://fayter2.blogfa.com/



طبقه بندی: اطلاعات ورزشی،

تاریخ : یکشنبه 1393/11/5 | 07:21 بعد از ظهر | نویسنده : Ali Reza | نظرات

  • فروش بک لینک | قالب وبلاگ | قالب وبلاگ